اعزام ۱۶۰۰ دانشجوی خراسان‌جنوبی به راهیان نور 
کد خبر: 4189600
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

اعزام ۱۶۰۰ دانشجوی خراسان‌جنوبی به راهیان نور 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: امسال حدود یک هزار و 600 دانشجو از این استان در ایام بهمن‌ماه سال جاری بعد از امتحانات دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد که چندین جلسه در استان و تهران برای پشتیبانی بهتر از این برنامه معنوی داشتیم.

هادی ایمانی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبیهادی ایمانی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه راهیان نور سفری زیارتی، معنوی و بصیرتی است که هر ساله در دو قالب راهیان غرب و راهیان جنوب برگزار می‌شود، گفت: عمدتاً راهیان نور دانشجویی با توجه به وضعیت تحصیلی دانشجویان در اوایل ترم دوم تحصیلی در مناطق عملیاتی جنوب با حضور پرشور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آشنایی با یادمان‌ها و محورهای عملیاتی جنوب و سیره شهدا از اهداف این برنامه بزرگ فرهنگی به‌شمار می‌آید، لذا انتظار است که دانشگاه‌های استان با تجمیع ظرفیت‌های موجود در قالب یک اقدام قرارگاهی و هماهنگ و مشترک در اجرای این برنامه مهم همکاری و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان‌جنوبی گفت: دیگر هدف آشنایی نسل جوان به‌ویژه دانشجویان عزیز با ارزش‌های دفاع مقدس رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران ‌است، لذا تقویت روحیه رشادت، ایثار و شهادت‌طلبی در میان قشر جوان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مسئولیت همگان را سنگین‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: امسال حدود یک هزار و 600 دانشجو از استان خراسان‌جنوبی در ایام بهمن‌ماه بعد از امتحانات دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد و چندین جلسه در استان و تهران برای پشتیبانی بهتر از این برنامه معنوی داشتیم که برنامه با کیفیت مطلوب برنامه‌ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام
captcha